?

Log in

No account? Create an account
When Did I Become Thirty?
or "Wait, there are people who were born in 1994?!"
oh holy christ... 
15th-Sep-2004 01:16 am
Productions
no pun intended...

Kirk Cameron has gone out of his fucking mind...

*headdesk headdesk headdesk headfloor*
Comments 
14th-Sep-2004 11:10 pm (UTC)
"The Way of the Master???" Come on now -- that sounds like a kung-fu movie, not a religion! That boy from "Growing Pains" done gone outta his skull!
15th-Sep-2004 12:28 am (UTC)
hmmm "the way of the master"...... didnt that have bruce lee in it?
15th-Sep-2004 03:27 am (UTC)
lol... that's great. he's like steve baldwin!! i was flippin' through the channels a few nights ago and did a double take... sure enough, on one of those crazy religious channels was steve baldwin and his wife. it was scary. and u shoulda heard his wife talkin'... she's even crazier than him!
15th-Sep-2004 04:47 am (UTC)
Holy shit!

Well...according to that test, I'm a 100% sinner. o.o;

I wanna quote this thing:

"Does the fact that you have sinned sagainst God scare you? It should.

You have actually angered Him by your sin. The Bible says his wrath abides on you, that you are an "enemy of God in your mind through wicked works."

And this is just one reason why I hate religion and religious fanatics.

Fuck you, Kirk!
15th-Sep-2004 04:19 pm (UTC)
Amen, brotha!
15th-Sep-2004 05:19 am (UTC)
WTF??? The Growing Pains kid has officially lost it!
15th-Sep-2004 06:49 am (UTC)
We all should have seen this comming. Ever since that special I saw on "Growing Pains"....apparently, other cast members said Kirk did go a little "God crazy" on everyone's ass after going to some religion retreat or something along those lines.

I think he was brainwashed. O_O;;
15th-Sep-2004 07:55 am (UTC)
Guess who is seeing BOC next Saturday night?
15th-Sep-2004 04:38 pm (UTC)
uhmm...richard gere?
16th-Sep-2004 05:20 am (UTC)
Yes, Richard Gere...and he's taking me with him!
15th-Sep-2004 11:12 am (UTC)
no one...but no one disses kirk cameron!
15th-Sep-2004 12:29 pm (UTC)
He thinks he's mister religion since he was in the "Left Behind"..perhaps he got a little to in his role as a saved christian. That or he's money happy since he's asking you to buy all this shit for a course on sharing your faith..hmm who needs lessons on bein a good christian?

Odd, as well, since i just had a "are non christians going to hell" convo w/ my mom..and she through an article from the paper at me sayin' they are..Crazy timing.

And I prefer to believe differently then almighty Kirk..and my mother.
This page was loaded Oct 18th 2019, 2:11 pm GMT.